Click-To-Dial risinājums

01.06.2015

Vēlies palielināt pakalpojumu vai produkcijas pārdošanas apjomu? Nodrošini potenciālajam pircējam iespēju īstajā brīdī sazināties ar uzņēmuma atbildīgo personu produktu pārdošanā.

Kas ir Click-To-Dial?

„Click-To-Dial” ir pakalpojums, kas ļauj nodibināt balss savienojumu starp pasūtītāja un tīmekļa lietotāja izvēlētiem publisko telefona tīklu numuriem. Proti, lai sazinātos ar uzņēmumu, kura WEB lapa ir izvietota globālajā interneta tīmeklī, lietotājam atliek tikai noklikšķināt uz Click-To-Dial ikonas.

Kā Click-To-Dial darbojas?

Lietotājs globālajā interneta tīmeklī izvietotajās WEB lapās meklē sev interesējošo informāciju par kādu uzņēmumu vai tā piedāvātajiem pakalpojumiem un produkciju. Pēc nepieciešamās informācijas atrašanas tas atvērtajā mājas lapā ierauga Click-To-Dial tiešā savienojuma ikonu. Lietotājs noklikšķina uz Click-To-Dial tiešā savienojuma ikonas un ievada savu telefona numuru, pēc kā tas tiek savienots ar atrasto uzņēmumu.

Kā Click-To-Dial var Jums palīdzēt?

Ir tieša sakarība starp pārdošanas apjoma pieaugumu un iespēju runāt ar potenciālo pircēju īstajā brīdī. Īpaši nozīmīgi tas ir gadījumos, kad tiek piedāvāti sarežģīti un dārgi produkti, pirms kuru iegādes pircējam parasti ir dažādi jautājumi. Click-To-Dial Jums palīdzēs atbildēt uz pircēju interesējošiem jautājumiem tieši tad, kad tas ir nepieciešams, lai palīdzētu pircējam pieņemt lēmumu.

Ko Click-To-Dial Jums nodrošinās?

Pārdošanas apjoma pieaugumu – pēc sev interesējošā pakalpojuma vai produkta atrašanas pircējām tiek nodrošināta iespēja sazināties ar uzņēmuma atbildīgo personu produktu pārdošanā.

WEB lapas apmeklētāju apmierinātības līmeņa pieaugumu – palielinoties Jūsu WEB lapas funkcionalitātei, palielinās arī lapas apmeklētāju apmierinātības līmenis.

WEB lapas pamešanas gadījumu skaita samazināšos – īstajā brīdī savienojot WEB lapas apmeklētāju ar uzņēmuma atbildīgo personu produktu pārdošanā, samazinās WEB lapas pamešanas gadījumu skaits.

Neproduktīvu zvanu skaita samazināšanos – Click-To-Dial pakalpojums darbojas kā neuzrādītais telefona numurs, kas uzņēmuma produktu pārdevējam ļaus veltīt vairāk laika reāliem pircējiem, tā vietā, lai atbildētu uz jautājumiem ar kuriem jānodarbojas citiem uzņēmuma darbiniekiem, piemēram, produktu uzturēšana un atbalsts.

Ātru un vieglu ieviešanu – Click-To-Dial pakalpojums ir ātri un viegli ieviešams, tādēļ tā ieviešana neradīs Jūsu WEB lapas darbības pārtraukumus.

Kāda ir Click-To-Dial funkcionalitāte?

Konfigurācijas uzstādījumi:

  • Zvanu ilguma ierobežošanas izvēle [jā / nē]
  • Maksimālā sarunas ilguma iestatīšana [ilgums sekundēs]
  • Ziņojuma atskaņošanas iespēja pie sarunas atvienošanas [izvēle]
  • Ziņojuma atskaņošanas iespēja pirms savienojuma nodibināšanas [izvēle]
  • Savienojuma gaidīšanas ilguma ar A numuru noteikšana [ilgums sekundēs]
  • Savienojuma gaidīšanas ilguma ar B numuru noteikšana [ilgums sekundēs]
  • Balss savienojuma pieteikumu ierobežošana no noteiktām IP adresēm: [IP adreses]
  • Balss savienojuma pieteikumu ierobežošana no noteiktiem numuriem: [Numuri]
  • Balss savienojuma pieteikumu ierobežošana uz noteiktiem numuriem: [Numuri]
  • Maksimālā sarunu skaita no viena abonenta numura noteikšana [skaits dienā]
  • Maksimālā minūšu skaita no viena abonenta numura noteikšana [ilgums minūtēs dienā]
  • Maksimālā sarunu skaita ar viena abonenta numura noteikšana [skaits dienā]
  • Maksimālā minūšu skaita ar viena abonenta numura noteikšana [ilgums minūtēs dienā]
  • Zvanītāja numura uzrādīšanas iespēju iestatīšana [jā / nē]
  • Zvana saņēmēja numura uzrādīšanas iespēju iestatīšana [jā / nē]

Monitoringa iespējas:

  • Tekošais kanālu izmantojums
  • Statistika pa abonentiem – par izvēlēto periodu, apkopoti un / vai detalizēti, ar iespēju eksportēt datus XML failā
  • Zvani uz / no numuriem – par izvēlēto periodu, apkopoti un / vai detalizēti, ar iespēju eksportēt datus XML failā
  • Zvanu pieteikumi no IP adresēm – par izvēlēto periodu, apkopoti un / vai detalizēti, ar iespēju eksportēt datus XML failā
  • Šķēlumi pa virzieniem – par izvēlēto periodu, apkopoti un / vai detalizēti, ar iespēju eksportēt datus XML failā
  • Veiksmīgo / neveiksmīgo zvanu analīze – par izvēlēto periodu, apkopoti un / vai detalizēti, ar iespēju eksportēt datus XML failā.